1.- 124 SKHK’ de Bilgi İşlem Daire Başkanlığının görevleri şu şekilde belirlenmiştir.
- Üniversitedeki bilgi işlem sitemlerini işletmek, eğitim öğretim ve araştırmalara destek olmak.
- Üniversitenin ihtiyaç duyacağı diğer bilgi işlem hizmetlerini yerine getirmektir.
2.- Üniversitemizin merkez ve diğer yerleşkelerde ( Rektörlük, Fakülte, Yüksekokul, Enstitü ve diğer birimler. ) iş birliği yaparak bilgi işlem
sistemini kurmak, bakım ve onarımlarını yapmak, bunlara ait hizmetleri ilgili birimlerle yürütmek.
- Bilgi işlem projeleri ile ilgili olarak üniversite birimleri arasında koordinasyon sağlamak ve işbirliği içerisinde çalışmak.
- Rektörlük ve diğer birimler ile bilgi teknolojileri kapsamında, bilişim sistemlerinin temin bakım ve onarımlarına ilişkin üniversite
tarafından belirlenen ilkelere paralel olarak düzenlemeler yapmak.
- Bilişim teknolojisindeki gelişmelere uygun olarak elektronik bilgi, belge ve iş akış düzenini kurmak, buna yönelik projeler geliştirmek,
uygulamak ve uygulatmak.
- Gelişen bilişim teknolojisini izlemek ve bunların üniversite bünyesineaktarımı konusunda görüş ve önerilerde bulunmak.
- Üniversitenin tüm birimlerinde iş sürekliliğinin temini için, internet ve bilgi sistemleri altyapısının düzenliliği ve güncel teknolojilere
uygun hale getirilmesi.
- Üniversitenin veri ve bilgilerinin güvenliğini sağlamak ve veri güvenliği politikaları oluşturmak, geliştirmek.
- Üst yönetimin vereceği diğer görevleri yapmak.